Monday 3 March 2014

Jean Grey BAF Rocket Raccoon Series

Product: Hasbro (Marvel Legends)
Size: 6 inch

Pasolatoys dengan figure Jim Lee Jean Grey BAF Rocket Raccoon Series untuk tatapan lu orang... Figure ni boleh dikategorikan sebagai figure yang laris dan agak sukar nak jumpa dalam pasaran. Gua beruntung gua sempat beli untuk koleksi Pasolatoys...


Gambar ini gua ambil mengikut gaya ala-ala model iklan fesyen. Figure Jean Grey ini mempunyai bentuk tubuh model... 
Gua suka kesan beralun rambut pada figure Jean 
Grey ni. Tapi rambut yang panjang ni jugak la yang buatkan pergerakan kepala figure ni terbatas.

Articulation point boleh dikatakan baik untuk model wanita tapi agak sukar untuk dirikan figure ini. Mungkin tubuh halus susah nak distabilkan...

Benda yang gua nampak pelik kat figure ni size kepala agak besar sedikit kalau 'compare' kan dengan size body... Lagi satu gua tengok tapak tangan figure ini agak besar... Naya la Cyclops kalau kena lempang dengan tapak tangan bagak tu....


Figure ini disertakan sekali dengan part badan bersama kaki dan ekor BAF Rocket Raccoon. Perghhh... Gua dah cukup part BAF Rocket Raccoon untuk sambung kesemuanya...

No comments:

Post a Comment