Saturday 19 April 2014

Shredder TMNT

Product: Playmates Toys (Nickelodeon)
Size: 5 inch

Pasolatoys kini kembali dengan figure Shredder dari siri TMNT, memegang watak ketua penjahat yang berperisai ala samurai..


Dari segi style, gua memang suka gaya Shredder ini. Memang stylo beb...dengan topeng dan topi dia yang gempak dan pelindung bahu yang brutal tu...

Pandangan dari belakang menampakkan Shredder ni tegap...

Ini gambar Shredder dengan salah satu senjata yang diberikan... tapi pedang ini agak longgar sikit bila diletakkan pada tangan figure. Tanpa pedang pun figure ini tetap gempak...

Gua betul-betul suka dengan topi dan topeng figure ini. Simple tapi Stylo bro...

Articulation point tak de lah 'terbaik' sangat. Ia agak bersesuaian dengan harga figure ini... Gua lagi suka kalau figure ni ada articulation point kat lutut dia...Walaubagaimanapun, figure agak stabil... 
Lu orang tengok sendiri... tapi gaya tendang tu nampak kekok sikit... hahaha...

Jadi gua rekemen lu orang untuk beli figure ini pasal figure ini memang stylo dan sesuai dengan harganya. Tak silap gua, Takara Tomy juga mengeluarkan figure Shredder ini dengan articulation point yang lebih dan color yang lebih details dan menarik. Harga dan packaging Takara Tomy tak sama la dengan yang ni...

Figure Shredder yang masih dalam bungkusan. Disertakan sekali dengan pedang dan 2x Shuriken.

No comments:

Post a Comment