Friday 27 December 2013

Hasbro Avengers

Product: Hasbro
Size 10 inch dan ada pakai bateri kecuali yang Hulk tu (gua beli kat Speedy Video je... Barang China kot tapi lasak). Toys ni ada sound effect bila tekan button. Budak2 memang layan la...

Harga masa mula-mula citer Avengers tu keluar RM109.90 (Captain America & Thor) tapi gua dapat murah sebab gua beli time cerita tu dah basi. Kalau lu orang nak cari model ni, masih ada lagi kat pasaran tapi agak sukar la. Sekarang ni harga barang ni lebih kurang RM80 lebih je... Tapi kalau nak yang harganya masih lagi RM109.90 lu boleh cari kat Metrojaya Mid Valley.

Iron Man & Iron Patriot tu gua beli sebelum citer Iron
Man3 keluar wayang lagi... Lepas cerita keluar wayang, nak jumpa pun susah. nasib baik gua dah sempat beli.

No comments:

Post a Comment